söndag 18 december 2011

Heyyyy !

Idag vaknade jag upp , gick och satte mej vid tvn och chilla. Knäpp som jag är
ladde jag mig under granen och pluggade lite till ett omprov jag har imorn. Men jag tycker det är så myys ju. Sen kl 12 kom min fina kompis Stina. Har inte träffat henne på 10000000 år känns det som, trevligt var det. Vi chillade mest , åkte upp till stallet och red en sväng i snön. Sascha hade överskottsenergi! När vi kom hem efter stallet så deckade vi i soffan och glodde på film.










Nu sitter jag här med datorn i knät, och typ lyssnar på musik. & njuter av att det är lov snart. PÅ ONSDAG. Då har vi bestämmt om allting funkar, så ska vi ta transporten och dra till klockarhagen och rida lektion för Emma. Paddocken i svansäter är bara, helt fu körd. Jätteblött och trälig.. Så ja, det blir att börja åka till klockarhagens ridhus. Skojj! Nyttigt att åka iväg lite också vettni :)
Jag säger bara:



Lev livet & ta vara på varje dag !




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar