torsdag 22 december 2011

Stan , stan och mera stan ...

PÅ fm idag red jag med amanda, vi bytte häst i brånshult. Red triss lite o det
gick bra! kul var det också, busiga som vi är så tog vi en galopp i snön på
gärdet. Mysigt asså.

Sedan drog mamma och jag hem , fixade mig snabbt. Sen så drog vi till stan
förstår ni.. vi hämtde ut en jacka vi hängde undan igår you know ! Japp,
het varen ass. Och så käkade vi god mat. På vägen hem åkte vi förbi pollen
och godnatta.

Nu ikväll har jag träffat Lollo och Linnea , vi hade skojj. Gick och köpte lite
grejer , och ni vill inte veta vad vi gjorde. haha vi är ju fan knäppa!
Älskar er!

Imorn blir det först stallet , ska ut i skogen med Syrran och diane. Sedan
drar jag syrran och mamma till stan , för tredje gången i rad. Fast den här
gången till linköping;) På kvällen drar familjen ner till bror , vi ska typ spela
bingo? el nått. Och som vanligt dagen innan julafton så beställer vi pizza.
Typ tradition som vi gör ;) Vi ska tydligen ha uppesittarkväll el nått sånt
shit. Fast jag lär ju somna! Kryper ner i bruschans säng och somnar, då lär
han ju bli glad ;)

Men iaf , nu håller jag på att lägga in bilderna från iphonen till datorn. Märkte
att minnet var fult idag :S fast det är inte så konstigt , hade typ 2000 bilder XD
Hihi.. men ska nog ta en varm dusch så länge. Och sedan sleepa!
älskar att duscha , bara så ni vet! Kanske blir en bildbomb sen ? Aja får se.
Men nattiiiiiiinattttt, keep going. Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar