söndag 4 december 2011

Sorry för dålig uppdate...
Sov ganska länge idag. Vaknade av lukten med nybakade pepparkakor.. Japp, mamma i full gång i köket. Så mys, riktig julstämning. Men pappi och jag drog till stallet. Red ganska långt , och det gick asbra. Pigg häst , men han lyssnade fantastiskt ! Och det var superkul. Mycket trav och galopp, men det är bra , det behöver han. Sen drog jag hem och pluggade. Sen blev det bara att ta på sig varma kläder och dra sig till julmarknaden i bbg, i just love it! Så mysigt är det ;) där stod jag i fiskdam med mysigt folk. Sen gled jag runt där med fina människor, och kollade på lucia tåg m.m. Riktigt nice
. Nu ikväll har jag pluggat , satt framför öppna spisen , varmt och skönt ;) sen har jag oxå kollat på film, ghost whisperer. Sorgligt var det , hennes man dog .. Fatta att jag satt i mitt rum och tjöt förfullt, så hämskt asså. Tur att det bara är film ! Tänk vad svårt att mista någon man värkligen älskar, man blir ju Lixom ledsen av att bara kolla på film. Ja .. Men så är livet, man går igenom tuffa saker , men oxå helt underbara. Men nu ska jag ite hänga upp mig på det. Imorn blir det ny sg, ny vecka , nya händelser , och nya mål! Har b.a ett engelska prov jag ska satsa stenhårt på. Lev livet girls & boys! Sweet dreams.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar