torsdag 1 december 2011

Jag har börjat att bara älska Rihanna , hon sjunger så bra. Och Hennes låtar är bara tummen upp!

Var i stallet och red som vanligt idag. Red lite längre idag, fast ganska lugnt. Han har börjar hosta:/ icke bra. Vi ska iaf börja vattna höt igen. Men det gick iaf bra att rida , förutom att han blir rädd för småsaker. Typ ser "spöken".

Fredag=kort dag i skolan.
Sen hänger josse med mej hem. Typ kl 3 tar jag , josse , Phille, och Linnea bussen in till Motala. Vi ska först gå på stan , och sedan sen Breakin dawn. Sjukt nice asså. Sen efter det drar vi hem och köper pizza och ser film, sjukt mys där! Älskar er underbara tjejer. Men ja , som ni vet så älskar jag helger ! Pusshej nu ska jag sussa. Btw , glöm inte art kolla julkalendern! Haha, bara jag som fortfarande kollar på den och tycker det är sjukt mys?! Puss & kram , natti!<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar