onsdag 28 december 2011

Hallåja!
Förlåt för att jag inte har bloggar på ett tag. Men jag har haft så mycket att göra , och det har varit vällustigt mycket omkring mig. På julafton började jag dagen med att dra upp till stallet och rida ut med några. Det var supermysigt och bra gick det. Sen drog jag hem , vi fick gäster, käkade god mat , och kollade på Calle anka. På kvällen drog jag o familia ner till bror. Vi käkade mat och öppnade julklappar. Trevligt asså. Fick det jag önskade mig :) dagarna efter jul har jag varit på stan en hel del. Först var jag på stan med Stina, inne I linköping. När vi kom hem var vi med Linnea , då bestämde vi att vi skulle sova över. Så en trevlig kväll/ natt hade vi. Sen bästa dag drog vi till ikano igen. Hittade en del grejer, bränt lite pengar ... Men aja. Idag har jag vara legat hemma och såsat. Kollat på ghost whisprer jag fick i julklapp, sista säsongen. Sorligt nog så har jag kollat alla nu :( tråk. Men har varit uppe i stallet och ridit , borstat, och gjort stalljobb. Bloggar mer imorn hörrni. Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar