torsdag 26 januari 2012

Choobräää

Slutade tidigt idag i skolan , det var chill. När jag kom hem käkade jag , mamma
hade varit gullig och köpt en semla till mej. Mums! Asgött ju , så den smällde jag
i mig .. inte bra , men skitsamma. När pappa kom hem drog vi till stallet. Först red
jag Burrberri , på med pannlampa o massa reflexer. Red trekanten , rider nästan 
den alltid när jag rider Burran. Hon har ju inte sin kondis uppbyggd, så hon blir trött
ganska snabbt. Så jag skrittar på långa tyglar för det mesta , och travar lite. Men 
det gick iaf toppen , hon såg bara lite ``spöken`` som hon kollade lite på ... , men
det var ju mörkt somsagt så då kan det ju bli att man ser lite skuggor osv. När jag 
kom tillbaka & hade tagit av henne alla grejer , så tog jag ut Sascha. Red honom
runt ``eken`` Han dumade sig lite & vägrade att gå en gång , men det gick bra för 
det mesta. Skrittade & travade lite. Det blir ju mest korta skrittrundor i veckorna
när det är så här mörkt. Svårt att hinna med.. + så tar skolan mycket tid. På måndag
kanske vi tar transporten och rullar till klockarhagen för lektion , ska se om vi kan 
låna min kusins transport , för vi hittar inte bommarna.. :/ Aja , men det blir skojj.
Vi ska köra markarbete med bommar isf. Fredag imorn JAO! Asgött ju. Fredag
IGEEEN! jag säger ju att tiden rullar på, jättefort ... Oh nu vill jag att det ska bli
sommarlov, så vi slipper den här jävla kylan & all snö :( Men imorn skulle jag 
gått på skaka rumpa med Vilma , men det blev tydligen inställt ... :( Så först blir det
fotbollsträning kl 3, sen kanske stallet. Eller förresten , stallet innan träningen ;)
Haha , kanske skulle hinna rida med Diane innan. Hoppas att det funkar. sen blir
det nog bara chill hemma , med la familia <3 Ska nog traggla mig & borsta tänderna
så jag kommer i säng, skönt att sova ... See yaa (L)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar