tisdag 3 januari 2012

Hum .. Vad har jag gjort idag ? Måste tänka ...jomen idag har jag ba chillat. Glott på film typ hela dagen, tjockis... Men drog iaf upp till stallet vid lunch och red med Diane. Var på dåligt humör innan , men sen när jag väl satt på hästryggen gick Lixom allt över, vilken feeling asså... Men det hjälper tt rida om man har en dålig dag och är allmänt sur. Bara att hoppa upp på hästryggen så är allt över ! Puss Sascha. Men det gick bra att rida. Vi skrittade en runda, eftersom jag red lektion i klockarhagen igår. Och det gick super , ett dressyrpass. Det blir förhoppningsvis en lektion i svansäter imorn också. Iaf, efter stallet drog jag hem och käkade , tänkte träffa Fanny. Men det blev så sent. Får se om jag hinner träffa henne imorn, i hope so. Blir full dag imorn. Först stan med mamma och hämta ut ett skritt täcke som vi bytte till en storlek större. Pollen har för fet rumpa må jag säga.. Men sen lektion och stallet , och det tar ju sin tid. Right ?! Men höres imorn ! Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar