fredag 13 januari 2012


Hejhej! Ebbisss här! (Not). Det är Oscar som är här. Jag får låna datorn och blogga lite (a)...  Idag gick jag upp 7.00. Usch fy-__- Hatar att gå upp så tidigt när det är skolan... Idag var det en fett chill dag! Först hade vi Hk och då lagade vi Wook ( om det stavas så), tjärringen som vi hade då var astjurig! Några i gruppen blev utslängda, hahaha jag älskar när folk får skäll! Det känns så spännande på något sätt! Efter Hkn hade vi Matte med Marianne. Vi hade grupparbete om vinklar, så sjukt tråkigt! Efter det hade vi So med Mormor! Hon är sjukt skön och gammal. Min pappa hade henne som lärare! Men det gick bra och sen så gick vi och åt någon slags kattmat, jag tror att den sorten heter Wiskcats! Supergott! Sen gick jag hem och chillade jag gjorde serriöst inget förutom att städa mitt rum. Det är väldigt rent och fint nu! Nu sitter jag Ebba Albin och Stina och kollar på något konstigt program. Ebba målar naglarna, eller Stina målar Ebbas naglar! Jag är lite ny med dethär att blogga så jag vet inte vad man ska skriva och speciellt inte när man är kille! Jag känner ingen kille som bloggar! Ebba har övertalat mig att skaffa en blogg imorgon! Det ska bli kul, jag kanske blir den första killen på jorden att blogga!

Lite dum fakta om mig:

Jag gillar doften av nagellack.
Jag spyr om jag äter ketchup.
Jag blir nästan aldrig arg men när jag blir det så blir jag sjukt förbannad.
Jag kan dricka upp ett helt paket mjölk för det är så sjukt gott!
O ebba är så HET !
Aja , hejdå !pusssssss på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar