tisdag 31 januari 2012

Tisdag!

Oh shit vad jag är shopping sugen! Såg att den hade fått in massa snyggt på
Gina , massa snygga jeans , och shorts o massa. Synd att jag inte va rik...:(
Måste också spara nu till en grej! Så ja , det blir inte shopping på ett tag.
Känns ju inte sådär jättebra. Får väl skaffa pengar på nått annat sätt ? haha,
men hur? Aja , problem assåååå!

Sascha fick vila idag också. Har dåligt samvete för att jag inte hinner! Hatart.
Men åkte upp och borstade , mockade m.m. Körde även lite konster med
honom, fett duktig är han asså! Han kan buga , och lyfta höger o vänster hov
på komando! duktig kille. Dem ska ju börja bygga paddock vid stallet sen när
det börjar bli lite mjukare i backen , och när det börjar bli lite varmare ute.
Asbra ju! Sen när man inte hinner rida eftersom det blir mörkt så snabbt. Kan
man ta ett dressyrpass i paddocken, eller longera , eller lite frihetsdressyr!
Hiss på det asså, så det längtar jag värkligen till! Längtar värkligen till det
börjar bli varmare ute , när det inte är så hårt i backe. Och + så att man
inte fryser ballen av sig varje gång man är ute i skogen! haha.

Men sitter nudå och typ inte gör någonting .. eller jo , bloggar. Har kollat
på första avsnitten av topmodel sverige. Bra ensålänge tycker jag , men det
var endå lite segt. Säkert eftersom det var första avsnittet..

Börjat tänka på att flytta upp nu. Har ju mitt rum i källaren, men tycker det
känns så ensamt och övergivet.. det är inte kul. Så vi ska nog måla vitt i ett
av rummen här uppe. Chill asså. Slipper jag gå ner dit också hela tiden när
jag behöver nått. Problemet löst..!

Ska nog gå o lägga mig , så jag orkar upp ännu en skoldag! Tisdagen är
iaf över , den gjobbiaste av alla.. slutar halv 4. Så det är lite segt. Btw,
skulle vara kul om ni som läser nu kunde komentera nått ? har nästan ingen
aning om vem som läser. Så gör det är ni gulliga! Lägger in några bilder från
stallet idag också , fast sen. Från iphonen!
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar