lördag 7 januari 2012

Glömde skriva om cupen igår. Gissa hur det gick ? Jo , vi var två lag i ett. Ett lag i bif var vita , och ett lag var blåa. Jag var i lag blå. Gosch vilken lyckad cup. Vi vann ! Jag gjorde målet i finalen som gjorde att vi vann. Sjukt glad över det! Dagen avslutade jag med en kebabrulle, och chips och en bra film. Lyckat! I helgen har vi stallet så har rätt så svårt att blogga. Så jag bloggar på kvällen innan jag sussar oftast. Men idag gick jag upp tidigt , stallet .... Sedan åkte jag upp till stallet vid lunch och red ut med Madde. Vi skrittade mest , och lite trav. Hästarna var duktiga och tycker de var kul att komma ut o röra på sig. När jag kom hem duschade , och fixade mig. Sen drog jag till min underbara Sofie. Chilla på hennes place. Sen pizzerian ... Tjock tjock .. Sen hem och kollade på titanic med da boys, som ni såg på inlägget innan. Men imorn stallet tidigt, sedan cup all day igen! Därför måste ja g sova nu. Så går och lägger mig med ett glas mä vatten brevid mig , behöver igentligen ha ett leppsyl, för mina läppar spricker :/ o kom ihåg: LEV FÖR DEM SOM ÄLSLAR DIG , INTE FÖR DEM SOM DU ÖNSKAR GJORDE DET. Den kör vi stenhårt på. Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar