fredag 20 januari 2012

Fredag kväälll (L)

Stallet , check
Skolan, chek
Äta , check
Ja , nu har jag nyss tagit en dusch. Red ut med mandis o triss. Gick okej , bara
att triss fick lite dampryck .. men annars gick det bra tycker jag. Sitter o väntar
på att mammseennnn ska börja laga maaaat, ÖKA. Vi ska käka friterade
pommes. Yammi! Sen drar jag till Mandis för att träffa henne och Diane. Mys.
Vi ska nog bara chiilla , och möösa galet. Det blir trevligt. Btw , har nog slått
i sidan av mitt huvud, för det typ ömmar när jag tar på det. Och så äre lite svullet.
Vad fan har jag nu gjort...!? Aja , nu kom mamma hem från stan .. hon hade köpt
trosor till mej. HAHA , dem var snygga ;) O nu börjar pappa laga mat , LIVET LEKER.
Ha en skit bra fredag kväll , för det ska jag ha!
Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar