torsdag 6 oktober 2011

Chä chä! Har varit ute och ridit med Mandizz. Det gick bra för båda, hästarna skötte sig utmärkt! Amandas och min humor går ju typ inte att slå .. Haha ni vill inte se vad vi höll på med För knas i skogen. Haha, vi är ju störda! När vi kom tillbacka så mockade jag och så. När jag kom hem åt jag , sedan började jag plugga till so provet vi har imorn, fick göra Då istället eftersom jag hade tre prov tills idag annars. Men engelska provet gick toppen Tror jag. Och no gick lite sämre fast fortfarande bra tror jag ;) hoppas bara att provet Imorn går bra , håll tummarna ! Ae, nu ska jag inte sitta och chata om skolan.. Men iaf, Nu har älsklingen Åkt till turkland:( saknar honom redan fett mycket ! Hur ska jag Överleva ?! Men nu ska jag sova gött , puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar