onsdag 12 oktober 2011

Halluuu!

hann inte blogga igår. Men praoa ju på hööks då. Det var jättekul! Vid lunchen gick jag och
köpte donken, och åt ;) Gött. Men när vi slutade hängde jag med Emma hem , först gjorde
hon lite ärenden, haha. När vi kom till henne gick vi ner till ``nya`` stallet , shettisarna har flyttats.
Stallet var supermysigt värkligen ! Men vi borstade alla hästarna ordentligt. Jättefina blev dem :)
Sen tömmkörde vi Glittra för första gången , det gick super. I början var hon bara lite larvig..
men sedan blev hon jätteduktig. Vi provade lite nya täcken också, söta är dem asså! (L)
Kl 6 ska jag rida lektion i svansäter idag, har fått lite bilder på sascha och mej sen tävlingen
som jag tänkte lägga upp nu också. Men hare gött , pussheyy !





                                                             Utan dig kan jag inte leva !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar