tisdag 25 oktober 2011

Heyy alla cuulingar !

Skolan idag har varit bra, bara att jag hatar tisdagar eftersom vi slutar halv 4 .. buhu !:(
Men det går snabbt. Hoppas hela veckan går snabbt , vill att det ska bli fredag så man
kan dra till uh , och träffa fina kompisar. Men så såg vi idag att det var skaka rumpa på
fredag oxå. Får se hur jag jag gör .. tror jag stannar i bbg och chillar. Men är väldigt sugen
på o bara släppa loss med mina brudz ;) Men iaf , efter skolan drog jag upp till stallet
dirrekt nästan. Mockade , lindade benlindor, smörjde sadel och träns, bytte schabrak på
båda sadlarna, fixade påsar, m.m. Duktig Ebba här jao ! ae men Sascha har ju ingen sko
just nu så kan ju inte rida. Men imorn kommer hovslagaren och bankar på en ny ;) Sen
ska jag rida lektion , markarbete med lite bommar är det på shemat. Så dressyrsadeln,
men beigt schabrak med brun kant, och bruna benlindor till blir toppen (Y) Men nu
återgår vi till dagen.. känns som att jag kan sitta här i flera timmar ! Men sen hängde jag
med Amanda bort till brånshult och hade lite dressyr `lektion`för henne, red igenom ett
program oxå. Duktiga var både Triss och Amanda ! Sen blev det skapligt mörkt när vi
gick hem till stallet. Sen drog vi hem , Fick skjuts upp till stallet idag. Och så blev det så
mörkt så jag offrade mig att cykla med Mandis hem. Fick springa in och hämta min
panlampa i sadelkammaren , det var preccis kolsvart !Läskigt, vi trodde att det skulle
hoppa fram en älg. Men som tur va så gjorde det inte det , puh ! Men nu har jag duschat
och käkat. Är väldigt trött! Tänkte lägga inte lite bilder på flätor jag har gjort, gör det
från mobien. För det är där jag har bilderna. Men ni får ha det så bra , och sova gott
inatt ! Pusskorv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar