lördag 1 oktober 2011

Hemmmaaa :D

Hejjsaan alla sötissaar!

Hemma från Kreta nu då, kom hem igårkväll. Gissa vad det första jag gjorde var ?
Jo jag drog till uh ! träffade fina människor , och hade bäst. Saknat alla så sjukt mke!
Okej , på Kreta var allt super ! Jättefint hotel, god mat, inte långt till stranden, bra
poolar, ja allt var nog bra ! varje dag solade o chillade vi. På endel kvällar åkte vi
in till ``Xania`` och ``Platanias`` Där gick mammsen o jag lite i affärer medans pappa
satt o drack en öl. Har köpt en burrberry väska , burberry blånbok, typ en snygg
höstjacka , o ett par jeans. På kvällen där käkade vi på restaurang, mums. Men det
gjobbigaste är att det känns som jag har gått upp typ 10000 kg ! haha. Men resan
fram & tbx gick bra ;) Nu idag ska jag upp till stallet och rida med Mando kl1.
Sedan på kvällen blire Uh , med bästa linnea o jozzzzii. Bässt blire. Har tagit massa
bilder jag tänkte lägga upp.
Men puss på er!/ E
Påväg...



Första dagen


Chill med fanta äpple




Burberry


Jordgubbsmilkshake (L)









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar