tisdag 18 oktober 2011

Lev för dom som älskar dig, inte för dom du önskar gjorde det.

Orkar inte skriva så mycket nu. Är lite trött .. lång dag! I skolan fick vi käka lunch
i Spanska salen , mysigt värre... vi fick inte plats i matsalen. Men sen drog vi in till
Linköping med hela 7an. I 7c bussen blev det fullproppat med folk aja. När jag
kom hem käkade jag , sen åkte vi för att kolla på en häst , och rida den. Pappa
och syrran är lite sugna på en ! Det var iaf en fin nordis, inte alls grov. Men den var
jättesnäll, och välldigt pigg att rida. Kanske något för ung, men vi får se hur det blir
med det :) Vi ska ``fundera`` lite. Efter det så åkte jag och mockade hos Sascha.
Skulle ridit om jag hann... :( får rida imorn ist. Fast då vare meningen att jag skulle
ridit lektion istället, men det blev tyvärr inställd. Vi kör på Söndag istället! Nu blev
det ändå ett lång inlägg, men det gillar ni right ?! ;) men ja , nu ska jag bara chilla
och hoppas på att jag inte somnar. Haha , pusshejj (L)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar