fredag 7 oktober 2011

ChaCha bloogäään !

Vad händer ikväll alla underbara människor?! Jag ska iaf till uh så snart Linnea kommer. Chilla
galet ska vi göra må jag säga ;) Vi kanske ses ? ;) Men iaf. Kort dag i skolan idag , slutade
kl 12. Fan så chill asså. Gillar att skriva chill , bara så ni vet xD hehe. Men efter det drog jag
hem , åt o chilllllaaaa nivet ;) sen drog jag upp till stallet , vinröda benlindor , grått schabrak
med vinröd kant blev outfiten. Ohjaaa. Red dressyr lektion för världens bästa ridlärare. Fick
låna hennes dressyrsadel och ett vitt schabrak (Y) Ska nämligen tävla dressyr på söndag!
Så idag red jag igenom programmet , det var inte så svårt program. Lärde mig det ganska
snabbt. Puh.. tur det. Fast det är väldigt svårt att komma ihåg allt. Mycket man måste tänka på.
Sascha tyckte det var kul tror jag , fast i slutet blev han lite uttråkad o började dampa lite ....
hehe söt polle det där asså! Hoppas det går bra , är ju ändå våran första dressyrtävling!
man får hoppas på det bästa ;) jag har bestämt mig för att det bara ska vara en träningstävling.
Det är ju lixom första gången, så jaa ;) När jag kom tillbaka till stallet så borstade jag , smörjde
in liniment på benen. Lite pyssel sådär, smörjde lite oxå.. är lite dålig på sånt. Kommer aldrig
igång med att smörja oså. Borde göra det mycket oftare , ska försöka ändra på det och skärpa
mig. Nu har jag duschat ätit o fixat mig. Och nu ringde linnea och sa att jag ska börja gå och
möta henne. Så nu drar jag till uh , social på mobilen. 070-6740486 ;) Saknar alex oxå..
dör snart. :( Pusshejj ! (L)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar