lördag 8 oktober 2011

Helluuuuuu my friends!

Rida idag gick bra , red flrst runt trekanten i skogen. Sedan red jag lite volter på stubbåkern.
Först var han spänd, sedan mjuknade han och gick fint. Sen när jag kom hem drog mamma,
syrran o jag till stan. Köppte ett par vita ridbyxor på hööks :), två par höstskor, en kofta, en
t-shirt , en sjal och ett par byxor. Nöjd med allt ;) På vägen hem käka jag donken, tjockis.
När jag kom hem gick jag typ till linnea. Frida jag o linnea tog lite mina höstkort ute , och gick
t östen. Sen kom Vilma o Sanna , goa tjejer det där asså. VI kollade typ på stjärnfall , o flumma
runt ;) Haha , nä men nu måste jag nog gå o lägga mig. Ska ju upp imorn o tävla dressyr...
redan nervös, hejohå hur ska det här gå. NEJ , nu tänkter vi inte mer på det. Ha det bra så ska
jag sussa göötttt. Puss
                                                       En av bilderna , du betyder mycket !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar