lördag 29 oktober 2011

Hejsan !

Kommer inte uppdatera så bra under helgen , vi har stallet som tar mycket tid. Igår var jag på skaka rumpa med fint folk! Tack för kvällen brudar. Idag gick jag upp 7, drog till stallet och fodrade hästarna. Somsagt så har vi stallet ;) sen idag har jag varit i stallet två ggr till, andra gången red jag. Det gick jättebra, Sascha var fin och lyssnade. Ikväll myste mammsen och jag till det med god mat , tända ljus och tvn! Tummen upp på det. Sen drog jag och Linnea för att träffa min fina , och Calle. Chill hade vi. Mer får ni inte veta om det ;) men ja .. Upp imorgon tidigt för att åka till stallet , kl 7 ... Sen kl 11 så blir det löshoppning tror jag. Det är i svansäter. Men nu ska jag sussa så jag orkar upp imorgon! Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar